Gästebuch

Einträge: 69 | Besucher: 6137

Linda schrieb am 06.06.2011 - 15:01 Uhr
So toll dini Homepage u natürlich dini Hundeschueu. Du machsch das eifach so super Esther. Mach witer so! Mir chöme gärn id Schueu zu dir! Linda & Aaros

 
Dino und Freundin Atilia schrieb am 26.05.2011 - 17:48 Uhr
Smilie Ich bin de Dino es jungs Möpsli und bin verliebt in es Bergamaskerwybli Atilia !!! Mir machet nur Dummheite "24 Std." Eusi Rosmarie hät viel Geduld aber nüme lang ... Mir wänd beidi zu Dir id Schuel cho, denn Du häsch Verständnis für jedi Situation. Du häsch en Super guete Ruef! Du bisch au e sehr liebi mit emene grosse Herz. für Tier. Also liebi Esther bis bald die zwei Schlingel us em Aargau Dino und Atilia

 
Sophia schrieb am 02.05.2011 - 18:39 Uhr
Liebi Esther. Toll wit Du das machsch!!! Wahnsinnig!! Bi immer wieder beidruckt weni Dir scho nume zueluege. U was Du us üsem Hund hesch gmacht - eifach Wäutklasse! Dank Dir heimär ihnüberhoupt no u chöi jedä Tag mit ihm i voue Züg gniesse!! Merci viumau!! Mach eifach witer so! Bis gli. Sophia

 
Karin schrieb am 16.04.2011 - 17:41 Uhr
Hallo Esther. Du bist einfach die BESTE!! In habe schon so manche Hundeschulen mit meinem Hund Sirius besucht, aber deine ist einfach weitaus die BESTE und da habe ich auch endlich das gelernt, was ich wirklich wollte und es hat dann auch wirklich geklappt!!! Mach weiter so!!! Bis bald, Karin!

 
Renate schrieb am 03.04.2011 - 15:56 Uhr
Liebe Esther ich möchte mich nochmals ganz herzlich für den tollen und erfolgreichen Erziehungskurs bedanken.Endlich sind Ayka und ich ein richtig tolles Team. Bin mega glücklich und werde dich weiterempfehlen.
Bis bald in der Feedbackgruppe Smilie

 
Rosmarie schrieb am 25.02.2011 - 21:11 Uhr
Ich wett es Möpsli si und zu DIR i d Welpestund cho! Esther DU machsch das eifach SUPER SUPER SUPER!!! Herzlichi Gratulation und Liebi Grüess vo de Rosmarie usem Aargau. Smilie

 
Regina Reber schrieb am 29.01.2011 - 22:34 Uhr
Hallo Ester
Vielen Dank fuer Deine Karte.
Max braucht auch eine Trainings Schule. Leider bist Du ein bisschen zu weit weg.
Er ist nur 51/2 Monate alt und ist schon 58 lbs schwer. Jessica nimmt Ihn ueberall hien, so dass er sich an verschiedene Leute gewoehnt.
Wie geht es Dir und Deiner Familie? Vater Reber ist ja in einem Heim. Das ist sicher besser fuer Ihn, aber ich bin nicht sicher ob er dort zufrieden ist. Christian telefoniert mit Ihm manchmal.
Wir sind immer alle freissig beim Arbeiten. Check out wo ich arbeite www.EpicStables.com
Ich mache das Buero dort. Buchhaltung, organisieren von Pferde show jumping etc. Ich wuerde mich freuen weiteren Kontakt mit Dir zu pflegen.
Lass mir die ganze Familie gruessen.
Regina Reber

 
Ronja schrieb am 21.01.2011 - 17:14 Uhr
Sälü Esther,
das isch de guet cho!!
Liebe Gruess Mirjam Smilie Smilie

 
Madeleine und Spyke schrieb am 14.01.2011 - 22:01 Uhr
Oberschnüselegi Föteli vom Stew!
Andrea, ds einte isch würkli für uf ds Nachttischli oder für i ds Portmonnaie vom Fründ Smilie ... (Nr 1440)
Fröie mi, ne live z gseh!
Liebi Grüessli u o nes guets Nöis

 
Neujahrsfee schrieb am 01.01.2011 - 10:41 Uhr
Aune, wo i das Gäschtebuche luege, ES GUETS NÖIS u dr Esther ä härzleche Dank für das viusitige Agebot - mach witer so!

 
 

Diese Webseite verwendet Cookies. Durch die fortgesetzte Nutzung dieser Webseite stimmen Sie dem Einsatz zu. OK, verstanden! Informationen zum Datenschutz